کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با رویکرد ارتباط موثر در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر شهرستان یزد برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزدبا بیان این خبر گفت : با توجه به اهمیت ارتباط موثر در زندگی و نقش ان در ارایه خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر و ضرورت آموزش مهارت های این ارتباط ، و فراگیری شیوه های ارتباطی در مواجه با افراد ، امور داوطلبان بمناسبت هفته سلامت این کارگاه آموزشی را برگزار نمود.
وی در ادامه هدف از تشکیل این کارگاه را آموزش نحوه ارتباط ، صحیح و مهارتهای زندگی و نقش آن در سلامت روحی ، و روانی اعلام کرد.
گفتنی است این کارگاه با حضور بانوان داوطلب برگزار گردید.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

یکشنبه 28,ژوئن,2026